دروغ پسران به دختران

دروغ:بعدا باهات تماس میگیرم

معنی:دیگه هیچ وقت منو نمیبینی

 

دروغ:تو قسمتی از وجود منی,نمی دونی تا

تا چه اندازه دوستت دارم

معنی:تو برای من به اندازه کافی زیبا,

باهوش و پولدار نیستی میزارمت کنار

 

دروغ:اون دختر هیچ تربیتی با من نداره

ما فقط دوست معمولی هستیم

معنی:عاشقتم

 

دروغ:من تو رو برای وجود خودت دوست دارم

معنی:من فقط دنبال سکس هستم

 

دروغ:آخراین هفته با دوستام داریم میریم کوه

معنی:داریم میریم دختر بازی!

 

دروغ:می تونی 5هزار بهم قرض بدی؟

تاآخر هفته بهت پس میدم

معنی: پولتو ببوسو باهاش خداحافظی کن

 

"این هم شاید بزرگترین دروغی باشد

که تا به حال گفته شده باشد:"

 

دروغ:قول میدم تا زمانیکه مرگ مارو از هم

جدانکرده عاشقت باشم,باهات صادق باشم و ازت نگهداری کنم

معنی:ازت می خوام لباسامو بشوری,خونمو تمیز کنی,

غذا برام بپزی,وقتی مریض میشم ازم پرستاری کنی,

از بچه هام مراقبت کنی,به دوستام و خانوادم سرویس بدی,

هروقت بخوام میرم با دوستام ودخترای دیگه گردش,هیچ وقت پول

بهت نمیدم,و هیچ کلمه خوشحال کننده ای بهت نخواهم

گفت,و هیچ کار جالبی هم واست انجام نخواهم داد

 

 

"اگر به شما هم دروغی گفته شده است می توانید

آن را در بخش نظرات بیان کنید"



نظرات شما عزیزان:

ستاره سربی
ساعت11:28---19 تير 1391
سلام بچه ها خوبین؟وب جالبی دارین:با تبادل لینک موافقین؟

مجید
ساعت13:39---22 دی 1390
همه ی پسرا این جور نیستن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 11 دی 1390برچسب:, |